Inleiding

Inleidende tekst bezoek Izegem

Beste jeugdraadleden

Daarnet zag je een voorbeeld van hoe het er bv in de chiro kan aan toe gaan, maar wij komen niet in de naam van de chiro. Wij zijn studenten van de katho afdeling Ipsoc van de richting sociaal werk.

De jeugddienst van Izegem vroeg ons om hier een vormingsdag te organiseren. Maar een vormingsdag organiseren uit het niets is moeilijk en daarbij kunnen jullie ons helpen. Om deze vormingsdag op punt te zetten gaan we straks met jullie een klein spelletje spelen. Er zal jullie ook nog een enquête meegegeven worden. En we zouden graag hebben dat deze enquête ingevuld wordt met de leidingsploeg. Die enquête zouden we graag terug hebben tegen …
Aan de speelpleinwerking zouden we willen vragen of we die enquête digitaal mogen doorsturen en dat jullie als hoofdleiding deze doorsturen naar jullie monitoren. Deze ingevulde enquêtes worden dan ook doorgestuurd naar ons.

Is iedereen nog mee of zijn er al vragen?

Dan gaan we nu het spelletje uitleggen. Het lokaal wordt nu eventjes verdeeld in 4 delen. Elke hoek staat voor een letter. A B C of D
Wij geven straks telkens een stelling, het is de bedoeling dat jullie elk individueel een hoek kiezen die het meest naar jullie mening beantwoord. In deze hoek zal er nog wat met de anderen gesproken worden waarom jullie zo over de stelling denken. Op deze manier hopen wij een beter inzicht te krijgen op jullie verwachtingen van een vormingsdag.

slot
Bedankt voor jullie medewerking. We zullen jullie straks nog de enquêtes uitdelen. Deze ingevulde enquêtes kan je dan terug geven aan Justine tegen …

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License